הכנת קפה טוב

הכנת קפה טובלעיתים לתהליך הכנת קפה מספיקה כוס, כפית ומים חמים כדי להעריך את איכות הקפה. כך עושים טועמי הקפה המקצועיים ברחבי העולם, כשהם נדרשים להעריך את טעמו של הקפה. מדובר בשיטה בלתי אמצעית להכנת קפה. אין כאן פילטר או מסנן, כדוגמת מקינטה, “דוחס קפה” או מכונת אספרסו, המשפיעים על טעמי הקפה או על מרקמו.

הקפה הטוב ביותר היא הקפה שמכינים לבד

אם אתם, אוהבי הקפה, מחפשים אחר תערובות חדשות המתאימות בדיוק לכם, אם גם אתם מחפשים להתמקצע ולהבין מה עובר בראשם של טועמי הקפה המקצועיים, אני מזמין אתכם להתנסות בתהליך המופלא הזה בעצמכם ולגלות עולם חדש של טעמים, ניחוחות ומרקמים.

יש מקומות שתוכלו להרכיב תערובות קפה שונות הנושאות את טביעת הטעם האישית שלכם. לאחר כל ביקור תוכלו לטעום את הקפה בדיוק באותה הדרך וללמוד עוד על אופיו של הקפה שזה עתה הרכבתם. בהצלחה !

האומנות של הכנת קפה

הכנת קפה דורש קודם כל למצוא את התערובת קפה המתאימה עבורכם. אתם מוזמנים לבחור מבין עשרות תערובות שונות את הדרך האהובה עליכם לפתוח את הבוקר. לא מצאתם? אתם מוזמנים להרכיב בעצמכם את התערובת המושלמת בשבילכם. יש חנויות קפה בהם תוכלו למצוא מבחר עשיר של סוגי קפה המגיעים אלינו מכל קצוות תבל, ולשלב ביניהם.

התערובות מגיעות כפולים שלמים או לאחר טחינה, בהתאם לסוג מכשיר הקפה שבביתכם או בבית העסק. סוגי הטחינה במקום מתאימים להכנה במכשירי קפה טורקי, אספרסו חשמלי ביתי, מקינטה, קפה פילטר ודוחס קפה. בנוסף, תוכלו ליהנות משפע מוצרים משלימים, כמו מכונות קפה, סירופים לקפה ורבים וטובים אחרים